27.12.2016

JOULULAHJAPOSTAUS

Mulla ei oikeastaan ole nyt mitään sen kummempaa asiaa, mennään siis vain suoraan asiaan, eli katselemaan mitä mä sain joululahjaksi!


Jouluruuan jälkeen kävimme noin kello viisi (17:00) lahjojen kimppuun.


Ystävältäni Jennyltä sain tuommoisen maitoon sulatettavan suklaalusikan, Body Shopin vartalovoiteita ja pienen suklaarasian.
Toiselta ystävältäni Marikalta sain taulun meistä, kortin kera ihanien tervehdysten ja lasipullon, joka on ollut ahkerassa käytössä kokispullona :D


Millalta sain hänen itse tuunaamansa lasipullon, Maailman paras ystävä-kirjan (jossa on supersöpöjä kuvia!) ja erityinen ystävä-jääkaappimagneetin.


Äidiltä Polaroid Zip-mobiilitulostin, jolla olenkin jo tulostanut muutaman kuvan! (Rajala)


Marsukorvikset (Bellapuoti)


Äidiltä Suomalaisen kirjakaupan 15€ lahjakortti, Kirottu Lapsi-kirja ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat - Elokuvan kulisseissa-kirja.
Väiskiltä Glitterin 25€ lahjakortti.


Lisää lasipulloja äidiltä (Clas Ohlson) 


Äidiltä Beatsin langattomat Solo3-kuulokkeet (Elisa)


Äidiltä Assassin's Creed-elokuvan pussilakana (EMP)
Äidiltä vesikaiuttimet (Clas Ohlson), nyt vaan jännittämään että meneekö ne seuraavien kahden viikon aikana rikki.

Mitä te saitte joululahjaksi? :)

6 kommenttia

  1. Ihania lahjoja <3 Etenkin nuo kuulokkeet ja lasipullot! Olen itsekkin ajatellut ostaa kyseiset lasipullot :)
    Minä sain joululahjaksi mm. aamutakin, pörrösukat, suklaata, kattilan ja paistinpannun tulevaan omaan kotiin ja hopeariipuksen!

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nuo lasipullot ovat kyllä kivoja! Marikan antama lasipullo on mulla tälläkin hetkellä tuossa, siemailen siitä nyt Pepsiä :D

      Ja jee, kiva että säkin oot muuttamassa omaan kotiin, tuollaiset lahjat ovat tosi hyödyllisiä sinne! Mä asun nuorisokodin ylläpitämässä tukiasunnossa, eli se on vähänkuin oma koti, siellä asuessa ei vaan ei tarvitse maksaa mitään. Mulla on jo paistinpannu, kattila on kyllä mullakin ostoslistalla/toivelistalla omaan kotiin muuttaessa - ehkäpä saan semmoisen tuparilahjaksi?

      Poista
  2. Ootpa sä saanu ihania lahjoja! Toi mobiilitulostin oli kyllä hauska! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nuo lahjat ovat kyllä ihania :3 Ja mobiilitulostin on kyllä kätsä, saa helposti tehtyä sen avulla seinälle kivaa kollaasia kavereista ♥

      Poista
  3. Ooo kivoja lahjoja :D Meillä äitini sai tuon uuden Harry Potter kirjan ja täällä on kunnon jonotuslista, että kuka saa lukea sen kirjan kenenkin jälkeen :'D

    Tuo mobiilitulostin näyttää aika hauskalta vekottimelta samoin kaiuttimet ja Beatsin kuullokeet on hienot *.*

    Itse sain suoraan sanoen paljon lahjoi ja tyytyväinen olen kaikkiin :D

    Yritän laittaa lomalla sähköpostia nyt jossain vaiheessa kun en ennen joulua ehtinyt :P Ja jos en muista niin hyvää uutta vuotta jo nyt!

    R.H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Harry Potter-kirja kyllä tuntuu kiinnostavalta so far :D Oon kyllä lukenut sitä vasta ihan vähän, mutta luen sitä lisää sitten.

      Ja joo, elektroniikka on aina tervetullutta mun kotiin :DD

      Ja oo, kerroppa sitten sähköpostissasi sun lahjoista :3 Yritän vastata, sitten kun olen sillä tuulella. Mulla ei vieläkään oo mikään maailman paras fiilis, mutta yritän pysyä blogissa sellaisena, etten koko ajan valita.

      Poista

HUOMIOITAVAA:

Kirjoita kommenttisi sillä hengellä, jolla toivoisit muiden kommentoivan sinulle.

En auta ulkoasun kanssa blogissa.

Kommenttivalvonta on päällä, joten kommenttisi ei ilmesty blogiini heti. Bloggerin oman suodatuksen toimesta kuitenkin joku kommentti saattaa joskus mennä roskapostiin, mutta älä huoli - yritän tarkistaa roskapostilootan mahdollisimman usein!

Kiitän kommentistasi!